تهیه، تنظیم، تصویب و ابلاغ نرخ نامه به اعضا و رستههای تحت پوشش
تهیه، تنظیم، تصویب و ابلاغ نرخ نامه به اعضا و رستههای تحت پوشش
تهیه، تنظیم، تصویب و ابلاغ نرخ نامه به اعضا و رستههای تحت پوشش
نظارت و بازرسی
نظارت و بازرسی
با توجه به اهمیت رعایت قوانین و مقررات صنفی، انتظامی، بهداشتی، ایمنی، ساماندهی و نظارت بر رعایت نرخهای قانونی و همچنین رعایت ضوابط مربوطه جهت…
رسیدگی به شکایات خریداران، مصرفکنندگان و بازرسان نهادهای نظارتی
رسیدگی به شکایات خریداران، مصرفکنندگان و بازرسان نهادهای نظارتی
بنا بهتصریح ماده (72) قانون نظام صنفی مبنی بر اینکه " خریداران و مصرفکنندگان و همچنین بازرسان و ناظران موضوع ماده (۵۲) این قانون میتوانند…
حل اختلافات بین اعضای صنف
حل اختلافات بین اعضای صنف
جهت حل اختلاف و رسیدگی به شکایات همکاران و اعضای صنف کمیسیون حل اختلاف متشکل از اعضای صاحبنظر و پیشکسوت و طبق تجویز بند (ط)…
تهیه، تنظیم، تصویب و ابلاغ نرخ نامه به اعضا و رستههای تحت پوشش
تهیه، تنظیم، تصویب و ابلاغ نرخ نامه به اعضا و رستههای تحت…
Warning: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable in /home3/yccomir/public_html/wp-content/themes/itfirm/elementor/templates/widgets/ct_service_carousel/layout2.php on line 74
Warning: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable in /home3/yccomir/public_html/wp-content/themes/itfirm/elementor/templates/widgets/ct_service_carousel/layout2.php on line 74
رسیدگی به شکایات خریداران، مصرفکنندگان و بازرسان نهادهای نظارتی
بنا بهتصریح ماده (72) قانون نظام صنفی مبنی بر اینکه " خریداران…
Warning: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable in /home3/yccomir/public_html/wp-content/themes/itfirm/elementor/templates/widgets/ct_service_carousel/layout2.php on line 74
حل اختلافات بین اعضای صنف
جهت حل اختلاف و رسیدگی به شکایات همکاران و اعضای صنف کمیسیون…